מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת הגברה ותאורה
תאורה והגברה לאירועים

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת הגברה ותאורה

מתכננים אירוע? מחפשים אחר חברת הגברה ותאורה מקצועית שתלווה אתכם לצרכי הפקת האירוע? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע חיוני אודות הליכי בחירת חברות העוסקות ומתמחות בשירותי השכרת ציוד הגברה ותאורה לאירועים מכל סוג.

השכרת ציוד הגברה – מתי זה נחוץ?

עד לפני מספר שנים, השכרת ציוד הגברה ותאורה לאירועים נדרשה לכל סוגי האירועים ברוב מתחמי האירוח הפועלים בישראל (אולמות אירועים, גני אירועים, מועדוני אירוח וכו). כיום, השכרת ציוד ההגברה והתאורה לאירועים נדרש בחלק קטן מהמקרים בהם האירוע מתקיים במתחם אירועים סגור, מקורה או פתוח וזאת מכיוון שמרבית מתחמי האירוח בישראל מתהדרים כיום במערכות הגברה ותאורה מובנות המאפשרות למזמיני האירוע  במקום ליהנות ממגוון רחב של מערכות הגברה ותאורה משוכללות ומתקדמות ובחלקן מערכות חכמות.

יחד עם זאת, השכרת ציוד הגברה באמצעות חברות הגברה ותאורה העוסקות ומתמחות בנושא, הינה פעולה נדרשת לכל סוגי האירועים אותם אתם עתידים לקיים בתנאי חוץ, לרבות, אירועי בריכה ואירועים בחוף הים, אירועים בפארקים עירוניים או שמורות טבע, אירועי חוצות ורשימה ארוכה של אירועי שטח וחוץ.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת הגברה ותאורה
מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת הגברה ותאורה

מערכת הגברה מקצועית ומערכת תאורה מקצועית- כיצד תתאימו אותה לאירוע שלכם?

כיום, עומדות לרשותכם מגוון רחב ואיכותי של מערכות הגברה ותאורה לאירועים. מערכות אלו מותאמות לכל סוגי האירועים, קטנים כגדולים, בהתאם למספר מאפיינים מקדימים של האירוע הכוללים בין היתר:

  • סוג ואופי האירוע
  • שעות האירוע ועונת השנה בה מתקיים האירוע
  • המקום בו עתיד להתקיים האירוע
  • תנאי השטח במקום האירוע במידה ומדובר באירועי חוץ (אירועים בשטח פתוח)
  • מספר המשתפים באירוע ואופן השימוש במערכות ההגברה: לצורך השמעת מוסיקת רקע, לצורך מסיבת ריקודים, לצורך נשיאת נאומים וכדומה.

ההתאמה הפונקציונאלית בין סוג מערכות ההגברה ומערכות התאורה לאירוע המתוכנן על ידיכם נעשית על ידי חברות המתמחות בהשכרת מערכות הגברה ותאורה לכל סוגי האירועים.

כיצד לבחור חברת הגברה ותאורה לאירועים?

על מנת להבטיח לעצמכם שירות מקצועי בכל הנוגע להגברה ולתאורה באירוע, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת הגברה ותאורה המתמחה במתן שירותי השכרת ציוד ותפעול מערכות הגברה ותאורה לאורך כל שלבי האירוע. לצורך הבחירה הנכונה בזהות החברה, אנו ממליצים לכם להתייחס למספר פרמטרים כגון:

  1. הניסיון והידע המקצועי העומד לרשות נציגי החברה
  2. היקף האירועים אותם מקיימת החברה לאורך השנה
  3. סוגי האירועים בהם עוסקת החברה
  4. היקף מערכות ההגברה ומערכות התאורה הנמצאות בבעלות החברה והתאמתן הפונקציונאלית לכל מרכיבי האירוע שכלם
  5. שירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע להתאמת סוג ואיכות מערכות ההגברה והתאורה לאירוע
  6. פתרונות שירות מקצועיים בכל פרמטר: הובלת הציוד לאירוע, פריקת הציוד במקום האירוע, התקנת מערכות התאורה וההגברה במקום האירוע, שירותי טכנאי לאורך כל שלבי האירוע (לפתרון תקלות בזמן אמת) וכדומה.

כמו כן, אנו ממליצים לכם לקיים הליך השוואתי בין מספר חברות שונות וזאת על מנת לבחון את היקף השירותים המוצעים לכם על ידי כל חברה, השינויים הטכניים (במידה וקיימים) בין סוגי ההצעות השונות, תעריפי השירות הנדרשים מכם וכדומה.

איזה סוגי מערכות הגברה מקצועיות עומדות לרשותכם?

בין יתר פריטי הציוד הנדרשות בתחום ההגברה לאירועים נכללים פריטי הציוד הבאים: רמקולים מוגברים בהספק המותאם למספר המשתתפים באירוע ומטרות ההגברה באירוע, סאבים להעצמת הווליום, מיקסרים להשגת שליטה מרבית על הסאונד, מיקרופונים אלחוטיים ועוד. כמו כן, ברשימת ציוד ההגברה לאירועים נכללים מוצרים נלווים כגון: גנרטורים, מייצבי מתח, לוחות אקוסטיים לבידוד ותיחום אזורים שונים במקום האירוע, ציוד חליפי, לרבות, בידוריות ועוד.

רמקול מוגבר- מה זה בכלל?

כל חברת הגברה ותאורה המתמחה במתן שירותי השכרת מערכות הגברה לאירועים, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של רמקולים מוגברים בגדלים שונים. רמקולים אלו ידועים גם בשם רמקולים אקטיביים והם מהווים פתרון אופטימאלי לאירועים בהם נדרש מספר גדול של רמקולים.

הרמקול המוגבר הוא למעשה רמקול המשלב בתוכו מגבר וזאת בניגוד לרמקולים הפסיביים המחייבים חיבור למגבר לצורך השמעת סאונד מתוכו. הרמקולים המוגברים מגיעים בגדלים שונים והם מותאמים למגוון רחב של סוגי אירועים, החל ממסיבות קריוקי מצומצמות למספר של 30 עד 80 איש, דרך מסיבות טבע ואירועים בשטחים פתוחים לקהל של 100 עד 300 משתתפים ועד למערכת רמקולים מוגברים מובנית המיועדת לאירועים המוניים מעל 800 איש.

שירות טכנאי לאורך כל שלבי האירוע

חברות הגברה ותאורה מנוסות ומקצועיות אינן “פוטרות” את עצמן אך ורק באספקת מערכות ההגברה והתאורה לאירוע וחיבורן לתשתיות החשמל הקיימות ו/או התשתיות הניידות (גנרטורים עם מייצבי כוח). חברות אלו מעניקות לכם שירות מלא ומקצועי לאורך כל שלבי האירוע, כאשר מרגע התקנת המערכות במקום האירוע ועד לפירוקן, נוכח בשטח האירוע טכנאי שירות מקצועי האמור לטפל בכל תקלה ובעיה במערכות ההגברה והתאורה בזמן אמת.

במידה וגם אתם שוכרים חברת הגברה ותאורה לאירועים, הקפידו לבדוק בראש ובראשונה האם שירותי החברה כוללים גם שירותי טכנאי לאורך כל שלבי האירוע. שירות זה יבטיח לכם שטח נפשי וביטחון מלא לאורך כל האירוע והוא מעיד ברוב המקרים על בחירתה של חברת הגברה ותאורה מקצועית ואמינה המסוגלת לספק לכם פתרון מקיף ומקצועי בזמן אמת במידת הצורך. זכרו- שירותי טכנאי נוכח בשטח האירוע הינו תנאי הכרחי לבחירת חברות המתמחות בהשכרת מערכות הגברה ותאורה לאירועים.

 

 

 

Similar Posts